Informació general

Horari d'atenció al públic amb motiu de l'alerta sanitària pel COVID-19

La Secretaria acadèmica de FDET us atendrà presencialment amb cita prèvia

Seguint el Pla d'incorporació progressiva de la UdL, l’atenció prioritària continuarà sent no presencial, si heu de fer algun tràmit que requereixi presencialitat, es podrà fer demanant cita prèvia per correu electrònic.

Tal com es recomana, i en la mesura que es pugui, evitarem el contacte directe per minimitzar els riscos sobre la salut, però, si és necessari us atendrem presencialment de la manera més segura possible.

Podeu demanar cita prèvia per atenció presencial per mitjà del correu electrònic fdet.secretariacentre@udl.cat.

Us recordem que podeu seguir realitzant les vostres gestions amb la Secretaria Acadèmica de la Facultat de Dret Economia i Turisme de forma no presencial mitjançant el correu electrònic i el telèfon, en horari d’atenció al públic de 10 a 14 h.

 


Horari d'atenció al públic

- Matí: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 hores.

- Tarda: dimarts de 15.30 a 17.30 hores. No es farà atenció al públic per la tarda des de l'1 de juny fins al 15 de setembre.

- Tancament:

- Vacances d'estiu: de l'1 al 31 d'agost de 2021, ambdós inclosos.

- Vacances de Nadal: del 23 de desembre de 2020 al 6 de gener de 2021, ambdós inclosos.

- Vacances de Setmana Santa: del 29 de març al 5 d'abril de 2021.

Localització i contacte

- Adreça postal: Facultat de Dret, Economia i Turisme
Secretaria Administrativa - Espai 0.39
973 70 3200
C/ Jaume II, 73
25001 Lleida

- Correu electrònic:  fdet.secretariacentre@udl.cat