Vint estudiants d’ADE de la UdL participen al bugaMAP

La Fundació Mapfre els ofereix la possibilitat de jugar a treballar en una companyia asseguradora amb l’objectiu d’aprendre competint

211028_FDET_Mapfre 7
Alumnes participants al bugaMAP / FOTO: FDET

Una vintena d’alumnes de quart curs del grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la Universitat de Lleida (UdL) han participat aquest matí al joc d’estratègia empresarial anomenat bugaMAP (business game MAPFRE), organitzat per la Fundació Mapfre, que consisteix en una simulació de treballar en una companyia asseguradora.

En la simulació, l’alumnat, distribuït en equips de cinc components, han d’afrontar diferents situacions empresarials de les quals es valora la presa de decisions estratègiques per millorar els resultats de la seva companyia. Les claus per a l’èxit seran la capacitat de prendre decisions consensuades i la capacitat d’analitzar les variables econòmiques de l’empresa en què simulen treballar.

La Fundació Mapfre organitza aquesta competició interuniversitària en diferents comunitats autònomes. En el cas de Catalunya, que hi participa juntament amb les Illes Balears, competeixen onze universitats. L’equip guanyador de la UdL haurà d’esperar a veure els resultats de les altres universitats per saber si entra o no a optar a la final, ja que, d’entre les onze participants, només cinc hi tindran accés.

Cadascun dels membres de l’equip guanyador del bugaMAP, que se sabrà un cop finalitzades totes les fases del joc cap al mes de gener de 2022, rebrà 200 euros de premi.
+FOTOS