Facultat de Dret, Economia i Turisme

Inici > Notícies > Docuforum - Corrupció: l'Organisme nociu

26/10/2015

Docuforum - Corrupció: l'Organisme nociu

La sala de juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida va acollir el passat 26 d’octubre la projecció del documental Corrupció l’organisme nociu. Un treball fet per la productora Pandora Box TV i que té com a director Albert Sanfeliu i a la guionista Teresa Soler. Davant la gairebé imparable onada de corrupció, els autors d’aquest documental van decidir exposar les claus per combatre aquesta lacra de la societat actual. El documental té la peculiaritat que va ser finançat gràcies a un projecte de Verkami  i les aportacions de persones anònimes.

El documental va més enllà de la denuncia i analitza el perquè de diferents qüestions que envolten els diferents casos de corrupció. Des de el perquè els diners de la corrupció desapareixen per sempre de la nostra economia, passant pel tractament que fan els diferents mitjans de comunicació dels casos de corrupció, fins a el perquè la lluita contra els delictes de corrupció ha de ser una prioritat per a qualsevol govern.

Tots aquest temes van generar un interessant col·loqui  entre els directors del documental i el públic assistent. El debat va ser moderat pel professor titular del Departament d’Economia Aplicada Pere Enciso.

Veure les fotos de l'acte: AQUÍ

Darrera modificació: 26/10/2015
Imprimir Enrera Pujar