l’Equip Nulimava guanya el Concurs de Simulació de Borsa

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

La Facultat de Dret i Economia mitjançant el Departament de AEGERN ha organitzat la XIII edició del Concurs de Simulació de Borsa. Aquest divendres 13 de geners’ha fet la clausura de la present edició del concurs. L’entrega dels guardons ha anat a càrrec dels professors de la FDET Xavi Sabi, Anna Vendrell i Josep Maria Riu de GVC Gaesco.

Aquest certamen que permet als estudiants conèixer de primera mà el funcionament de la borsa a partir de la interacció directa amb els mercats borsaris. Inicialment els alumnes que participen en aquest concurs reben una formació a càrrec dels professors coordinadors de l’activitat Xavier Sabi i Anna Vendrell. Tot seguit es constitueixen equips integrats per 4 alumnes i se’ls faciliten diners ficticis perquè operin en la borsa espanyola. L’equip que a la conclusió del concurs obté més rendibilitat econòmica es proclama vencedor.

En la present edició, l’equip vencedor ha estat Nulimava format per Núria Mas, Lídia Herrero, Marina Boldú i Vasilena Georgieva. Totes elles s’han endut un smartwatch per cadascuna de les integrants de l’equip. A més durant tot un any GVC Gaesco els facilita 5000€ per invertir en borsa. Transcorregut un any els beneficis obtinguts seran per als membres de l’equip guanyador. La segona posició ha estat per l’equip Arbek format per Marc Reñé, Laia Granados, Oriol Quintana i Goretti Pérez. Els membres d’aquest equip han estat obsequiats cadascun amb una tablet. Finalment, la tercera posició ha estat per l’equip Bojupema integrat per Josep Maria Clarassó, Adrià Farré, Judit Villanueva i Mariona Ribelles. Els membres d’aquest equip s’han endut cadascun una sportcam.

Per poder treballar dins l’entorn borsari, la Facultat facilita als alumnes ordinadors connectats en temps real a la borsa (Aula 1.29). El alumnes  gaudeixen del software de GVC- Gaesco per operar en temps real.