V Jornades de Turisme de la UdL

Jorn_Turisme_V_web-1-de-1-5
V Jornades de Turisme de la UdL

L’Auditori del Centre de Cultura i Cooperació Transfronterera ha acollit aquest 1 de març la V Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida. En la present edició, el tema escollit han estat les Noves Tecnologies i experts de diferents àmbits del sector turístic han exposat al públic assistent les seves experiències. L’acte inaugura ha anat a càrrec de la degana de la Facultat de Dret, Economia i Turisme Maria José Puyalto,  Natàlia Daries Coordinadora del Grau de Turisme i Eva Martín Coordinadora de la Jornada.

La primera ponència del dia l’ha impartit el Dr. Antoni Serra, professor de Comercialització i Investigació de Mercats a la Universitat de les Illes Balears. El professor Serra ha reflexionat sobre l’impacte de l’e-WOM sobre les empreses i els consumidors. Tot seguit ha estat el torn d’Ignasi Uñó CEO i Co fundador de Ecohostel Twentytú. La conferència d’Uñó ha tractat sobre els nous models d’allotjament turístic, la sostenibilitat i la tecnologia.

Després d’una breu pausa, la Jornada ha seguit amb la intervenció de Javier González, responsable del departament Guest Happiness Representative de BeMate.com. La sessió matinal ha finalitzat amb la ponència de Luís Falcón CEO de InAtlas  que ha parlat sobre la Regulació disruptiva per a un turisme disruptiu: Accountability-based models.

La sessió de tarda s’ha iniciat amb la conferència de  Juan Daniel Muñoz, editor de Smart Travel News. La intervenció de Daniel Muñoz ha portat per títol periodisme i comunicació sobre tecnologia en la industria dels viatges. Seguidament ha estat el torn de Natàlia Capdevila de Content & Social Media Manager de Waynabox. Capdevila ha reflexionat sobre el paper de les xarxes socials en les noves formes de viatjar.  La Jornada s’ha tancat amb la conferència de Enrique Bigné, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats a la Universitat de València. El professor Bigné ha reflexionat sobre el Neuroturisme: decisions inconscients i emocions.