Tres dones tornen a ser les millors docents a Dret, Economia i Turisme

Premi millors professores
FOTO: UdL
Blanca Escardíbul Ferrà, Adoración Padial Albas i Laura Sánchez Pulido, professores del graus d'Administració d'Empreses (ADE), de Dret, i de Turisme de la Universitat de Lleida (UdL), respectivament, han rebut avui les distincions docents que atorga la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET). Aquest guardó, que es va crear l'any passat per fomentar la qualitat de la docència i reconèixer la tasca duta pel professorat del centre en cadascun dels graus que imparteix, ha tornat a recaure en tres dones.

Aquestes distincions, dotades amb 500 euros per cobrir despeses de tipus docent o investigador, s'han resolt a partir dels resultats de les enquestes d'opinió de l'estudiantat proporcionades per l'Oficina de Qualitat de la UdL.

Així, Blanca Escardíbul, professora titular d'escola universitària del departament d'Administració d'empreses, ha estat la millor valorada per l'alumnat en l'assignatura Direcció Estratègica del grau d'ADE; mentre que Adoración Padial, professora titular de Dret privat ho ha estat en la de Drets Reals, del grau en Dret. Quant al grau de Turisme, Laura Sánchez, col·laboradora doctora en l'àrea de coneixement economia financera i comptabilitat, ha estat la millor del grau en la matèria Finançament d'Empreses Turístiques.