Presentació del nou llibre del professor Antonio Ezquerra

Descarregar Pdf

La sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit aquest 19 de setembre la presentació del llibre del professor de la FDET el Dr Antonio Ezquerra Lecciones de Derecho Administrativo. L’acte ha comptat amb la presència del degà de la FDET Eduard Cristóbal, el degà del Col·legi de l’Advocacia de Lleida Jordi Albareda, la jutgessa del Jutjat Contenciós Administratiu de Lleida, i el catedràtic de Dret Administratiu de la UdL César Cierco.

Antonio Ezquerra ha dirigit aquestes lliçons de dret administratiu amb el professor de la Universitat de Vigo Pablo Menéndez. El llibre està constituït per un total de 27 lliçons elaborades per 19 destacats docents de la disciplina de diferents universitats del panorama estatal. L’ objectiu d’aquest llibre és ser una contribució, sistematització i transmissió del coneixement del dret administratiu. Els lectors trobaran en aquest text un estudi rigorós i actualitzat dels principis, les institucions i les diferents regulacions del dret administratiu. El tret distintiu de cadascun dels treballs dels docents que hi intervenen és l’enfoc pràctic i crític dels usos de les normatives recents, així com dels pronunciaments jurisprudencials més actuals.

El llibre va destinat a estudiants de la matèria però a també a tots aquells professionals del sector que desitgin ampliar i conèixer de primera mà tot allò que fa referencia al dret administratiu.