La professora Berta Ferrer Rosell, ha estat escollida com a membre de la junta directiva de l'Associació Espanyola d’Experts Científics en Turisme.

Berta_DAE_blanc
Berta Ferrer Rosell

La professora Berta Ferrer Rosell de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat escollida com a membre de la junta directiva de l'Associació Espanyola d’Experts Científics en Turisme.

L'AECIT és una associació investigadora i professional que agrupa a professors, investigadors i professionals del sector turístic, de les empreses, Universitats, institucions i consultories a Espanya.

Ferrer Rosell, que va ser elegida com a Vocal en la última Assemblea General celebrada el passat 8 de maig, es mostra molt satisfeta per aquest càrrec, i espera poder contribuir de manera significativa a l’ecosistema del sector i comunitat turística.

Amb ella, també ha entrat a la junta de l’AECIT Antonio Pelaez Verdet, de la Universitat de Málaga.