La Facultat de Dret, Economia i Turisme participa en la primera Jornada de Portes Obertes virtual de la Universitat de Lleida

Part de les persones que atenien el xat.

La Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) va atendre un total de 123 famílies que van participar en la primera Jornada Virtual de Portes Obertes que va tenir lloc el passat dissabte 23 de maig. L'estat d'alarma arran de la pandèmia de COVID-19 va obligar la UdL a realitzar la jornada de presentació dels seus estudis en modalitat virtual. La jornada es va articular al voltant d'una web de cada centre (web de la FDET) amb sessions informatives virtuals, vídeos promocionals, testimonis d’estudiantat de Dret, ADE i Turisme i un xat de consultes.

Durant la Jornada es van presentar els estudis d’Administració I Direcció d’Empreses (ADE) que es faran per primer cop durant el curs 2020/21 al Campus d’Igualada, en una sessió d’una hora aproximadament que es pot visualitzar en aquest enllaç.

Seguidament, va tenir lloc la sessió de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL amb una presentació dels graus en Dret, ADE i Turisme i les dobles titulacions en Dret i ADE, Enginyeria informàtica i ADE, ADE i Turisme i com a novetat el doble Grau en Geografia i Turisme que es començarà a impartir durant el curs 2020/21. La sessió de gairebé dos hores de durada es pot consultar en aquest enllaç.