La Facultat de Dret, Economia i Turisme participa en la Jornada de Portes Obertes virtual de la Universitat de Lleida

La FDET va atendre un total de 80 famílies

210426_jornada portes obertes UdL
Portes obertes / Foto: UdL

La Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) va atendre un total de 80 famílies que van participar en la Jornada Virtual de Portes Obertes que va tenir lloc el passat dissabte 24 d'abril. La situació actual provocada per la pandèmia de COVID-19 va obligar la UdL a realitzar la jornada de presentació dels seus estudis en modalitat virtual. La jornada es va articular al voltant d'una web de cada centre amb sessions informatives virtuals i vídeos promocionals.

Durant la Jornada es van presentar els estudis d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) que es fan al Campus d’Igualada, en una sessió d’una hora aproximadament que es pot visualitzar en aquest enllaç.

Seguidament, va tenir lloc la sessió de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL amb una presentació dels graus en Dret, ADE i Turisme i les dobles titulacions en Dret i ADE, Enginyeria informàtica i ADE, ADE i Turisme i Geografia i Turisme. La sessió es pot consultar en aquest enllaç.