Jornades d'Orientació Professional a la FDET

Aquest 10 i 11 de novembre s’ha celebrat a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme les Jornades d’Orientació Professional per als estudiants dels diferents Graus de la FDET. El dia 10 la jornada ha estat orientada als alumnes del Grau en Administració i Direcció d’Empreses. En aquesta Jornada, veus expertes de diferents sectors han exposat als estudiants les seves vivències i experiències laborals. Alguns dels noms destacats de la primera jornada van ser: Pau Garcia, vicedelegat del Col·legi de Gestors Administratius de Catalunya a Lleida, Josep M. Riu, president de la seu de Lleida del Col·legi d'Economistes, Ramon Saladrigues, director de la Càtedra d’Emprenedoria Universitària de la UdL, Isidre Sala i Queralt, Delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya als Estats Units i Canadà, Lluís Corominas, freelance marqueting manager.

El dia 11 ha estat el torn per als estudiants del Grau de Dret i del doble Grau en ADE i Dret. Durant les diferents intervencions els ponents han explicat als alumnes les diferents opcions que la FDET els ofereix per seguir la seva formació acadèmica. Tot seguit ha estat el torn de les diferents experiències professionals. En aquest apartat han participat professionals del prestigi com Raquel Domingo, advocada, Eva Forcat, funcionària de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, Josep Gené, Departament jurídic i assessoria jurídica de la Corporació Alimentària de Guissona, i Silvia Royes, Fiscal de la Fiscalia Provincial de Lleida.