Jornada d’Orientació Laboral a la FDET de Grau en Dret

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

Aquest 28 de novembre la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit una Jornada d’Orientació Laboral. Amb el títol: Informa’t per al futur diferents experts de diverses àrees han explicat als alumnes assistents la seva visió de la seva tasca professional. Durant la sessió de tarda aquesta jornada va estar destinada als alumnes del Grau en Dret.

Al igual que les sessions d’orientació laboral anteriors destinades als alumnes de Grau en ADE i Turisme, la Jornada ha estat estructurada a partir de respondre una sèrie de qüestions. El primer interrogant que s’ha posat damunt de la taula ha estat Vols tenir més eines per orientar el teu futur professional? L’encarregada de respondre a aquesta pregunta i presentar als alumnes les diferents eines que la UdL ofereix als seus estudiants  per orientar el seu futur professional ha estat Teresa Parache, tècnica d’inserció laboral. Servei d’Informació i Atenció Universitària.

La segona pregunta ha respondre de la Jornada ha estat Vols continuar formant-te? Els responsables de respondre aquesta pregunta han estat la coordinadora del  Màster Universitari en Advocacia la Dra Mercè Castillo, el coordinador del Màster Universitari en Justícia Penal el Dr Marc Salat, el coordinador del Màster Universitari en Gestió Administrativa el Dr Jordi Moreno, i la coordinadora del Màster Universitari en Estudis de Gènere i Polítiques d’Igualtat la Dra Ana Romero.

Després de conèixer les diferents propostes formatives, els alumnes assistents han pogut conèixer de primera mà l’entorn professional més pròxim. Els encarregats de presentar aquest entorn professional han estat el degà del Col·legi de l’Advocacia de Lleida Jordi Albareda, i la membre de l’Àrea del Torn d’Ofici Anna Nadal.

El punt i final a la Jornada l’han posat les experiències professionals. Aquestes experiències les han explicat des diferents àmbits. La taula rodona ha estat composada per  Elena Bergés, secretària d'Intervenció en Administració Local, Josep Gené, Departament jurídic i assessoria jurídica de la Corporació Alimentaria de Guissona S.A, Roser Pla, Jutgessa, i Adrià Riba, Advocat de Uría Menéndez (Madrid).