Jornada Tècnica sobre el Banc Central Europeu

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

Aquest 28 d’octubre la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida ha acollit una jornada tècnica sobre el Banc Central Europeu. Un acte que ha servit per conèixer els mecanismes de funcionament d’aquesta institució continental. L’acte inaugural de la jornada ha anat a càrrec de la degana de la FDET i del director de l’Escola Politècnica Superior de la UdL  Francesc Giné.

La primera ponència del matí ha anat a càrrec de Magí Clavé i Badia, sotsdirector general del Banc Central Europeu (àrea sistemes d’informació). Clavé ha impartit una conferència amb el títol El BCE: La Unió monetària. La gestió de la crisi i el procés d’unió bancària.

Una cop finalitzada aquesta primera intervenció la jornada ha finalitzat amb torn de preguntes i un debat sobre els temes exposats durant el matí.