Inauguració del present curs i lliurament d’orles del Master en Gestió Administrativa

La sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme va acollir aquest 4 de novembre la inauguració oficial del curs del Màster en Gestió Administrativa. L’acte d’obertura del present curs va anar a càrrec de la degana de la FDET, Maria José Puyalto, Jordi Moreno, coordinador del Màster en Gestió Administrativa, i Venanci Blanch, president de la Delegació de Lleida del Col·legi de Gestors Administratius .

Després de presentar les línies generals del Màster va ser el torn de Marc Escolà Pons, secretari acadèmic de l’Institut Superior de Gestió Administrativa. Escolà va pronunciar una conferència on va destacar la importància de Màsters en la formació dels alumnes com el que imparteix la FDET.

Un cop finalitzada la ponència inaugural del curs es va procedir al lliurament de les Orles Acadèmiques a la primera promoció del Màster. Els professors de la FDET Laura Salamero i Antonio Ezquerra, padrina i director de la primera promoció del Màster van dedicar unes paraules als alumnes. L’acte es va cloure amb un parlaments dels alumnes.