Inauguració Oficial del Curs 17/18 a la FDET

El Centre de Cultures i Cooperació Transfronterer de la Universitat de Lleida ha acollit aquest 16 d’octubre la inauguració oficial del curs 17/18 de la FDET. L’acte ha estat el primer en el marc de la commemoració dels 50 anys dels estudis de Dret a Lleida. Durant aquest curs, l’FDET ha programat tot un seguit d’actes i activitats per celebrar aquesta data.  L ‘inauguració oficial ha anat a càrrec del rector de la UdL, Roberto Fernández, i de la degana de la FDET, Maria José Puyalto.

La lliçó inaugural del present curs l’ha impartit Íñigo Arruga. Arruga és assessor jurídic sènior del BCE, que es va incorporar a l'estiu de 2001. Després d'haver treballat en el canvi  de l'euro i en l'ampliació, ara tracta temes institucionals i europeus. Abans d'incorporar-se al BCE, va treballar al Tribunal de Justícia de Luxemburg. Anteriorment, va treballar també durant diversos anys al Banc Santander. Va estudiar dret i llengua i literatura espanyoles a la Universitat de Saragossa i dret europeu al Col·legi d'Europa de Bruges.

L’acte va congregar un gran nombre d’estudiants de les diferents titulacions de la FDET i altres membres de la comunitat universitària i civil de la ciutat de Lleida.

Àrea de comunicació - Oficina de prensa UdL