Graduades en Dret per la nostra Facultat a l’Escola Judicial de Barcelona

Aquesta segona setmana de setembre ha començat a l’Escola Judicial de Barcelona el curs 2019-2020, en el qual els aspirants a jutges i jutgesses de la 70a promoció de la Carrera Judicial duran a terme la seva formació teòrico-pràctica fins el juliol de 2020.

El més significatiu per a la nostra facultat és que, entre els integrants d’aquesta 70a promoció, hi ha dues Graduades en Dret per la UdL, l’Helena Castells i la Laia Hernández, que, amb qualificacions molt altes, han superat les proves de selecció de la darrera convocatòria.

Per a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida és motiu d'orgull que estudiants que han passat per les nostres aules assoleixen èxits professionals tan importants.