Màster en Màrqueting de Mitjans Socials: la UdL aposta pel futur

La facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida posa en marxa aquest proper curs un Màster en Màrqueting de Mitjans Socials, una formació directament orientada a proporcionar als futurs gestors les eines necessàries per moure's, i moure la seva empresa i les seves vendes, enmig de les xarxes socials, en el món 4.0, a la vila global que és internet. Un màster pioner al sistema universitari públic català i espanyol que sense cap mena de dubte despertarà interès perquè al capdavant d'empreses i institucions cada vegada més serà necessari incorporar-hi persones que dominin aquest nou món, o que siguin capaces d'implementar els mecanismes perquè la seva organització estigui ben present i ben visible al mercat virtual, que no deixa de ser cada vegada més real. No podem oblidar que activitats econòmiques com el turisme, la banca, el comerç, etc, etc, està migrant a la xarxa a passes accelerades. I qui no hi serà no serà comptat. En aquest programa especial hem volgut parlar amb tres de les persones directament implicades en la gestació d'aquest innovador màster, del que en sentirem a parlar, segur.