Horari d'atenció al públic amb motiu de l'alerta sanitària pel COVID-19

La Secretaria acadèmica de FDET us atendrà presencialment a partir del dilluns, 8 de juny, amb cita prèvia

Seguint el Pla d'incorporació progressiva de la UdL, i atès que la regió sanitària de Lleida entra en fase 2 el dilluns dia 8 de juny, tot i que l’atenció prioritària continuarà sent no presencial, si heu de fer algun tràmit que requereixi presencialitat, es podrà fer demanant cita prèvia per correu electrònic

Tal com es recomana, i en la mesura que es pugui, evitarem el contacte directe per minimitzar els riscos sobre la salut, però, si és necessari us atendrem presencialment de la manera més segura possible.

Podeu demanar cita prèvia per atenció presencial per mitjà del correu electrònic fdet.secretariacentre@udl.cat.

Us recordem que podeu seguir realitzant les vostres gestions amb la Secretaria Acadèmica de la Facultat de Dret Economia i Turisme de forma no presencial mitjançant el correu electrònic i el telèfon, en horari d’atenció al públic de 10 a 14